Dans

Idag storskolkade jag matten, tänkte inte ens gå dit, damn I'm bad. Men man pallar inte när man börjar halv 3. Då går det inte.

Så jag satt hemma och skrev lite friskvård innan jag drog mig ut på en promenad, och sen till dansen! Som btw var helrolig idag, både Salsan och Fusionen. Jag klarade av det efter ett tag, på sansan fick jag en klick och det gick bra, enligt mig, för första gången ever. Och det höll i sig på Zerjons med, roligt som få vad det!

Och grymme låten med, Will I am - Get your money, worth a listening <3 Love it.

Men snart är det uppvisning, på Storan, det ni. 28e tror jag att det var, everybody must be there. Säg till mig så meckar jag biljetter till er. Fast nu ska jag sätta mig ner och komma på alla låtar vi ska dansa till och fixa ihop dem på en skiva med :)

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0