Ekonomin är över

Så enormt skönt känns det, även om jag suttit uppe tills nu och skrivit. Ja, jag får skylla mig själv som sitter på msn när jag ska plugga, jag får skylla mig själv som träffar Ingrid när jag vet vad som gäller. Men men, jag börjar sent imån, så kan gå upp i princip när jag vill, bilen rullar ju när jag känner för att åka. Men kan var alägligt att vara i skolan 12, när lektionen börjar. I värsta fall får jag väl sova till 11.

Känns skönt att även detta arbetet är över, men inte är det över för det..

På torsdag är det matteprov, hej jag kan öhm... noll!

Nästa måndag bjuder på Filosofiredovisning, som jag inte har börjat på, inlämning och redovisning i Internationella relationer, om vad det nu var för terrororganistation det gällde.

Tisdagen ska vi hålla tal på, ett kort i och för sig, om Hanna ska jag tala. Om våra fina rosa hår.

Sedan veckan efter det är det ett långt tal som gäller, hmm. får fundera ut någonting vettigt att prata om. Vi får se vad det blir.

Utöver det är det matte nationella, mer IR inlämningar, filosofiinlämning och öhm, resten av alla ämnen jag inte ens minns vad jag har. Eller har jag några? jo haha, massage på friskvården, jag vet någon som skulle behöva gå den kursen ;)

Sen är det inte mer hoppas jag. Hoppas jag verkligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0