enough is enough

Japp, och nu ska jag dra ner på det där festandet så gott det går. För vi insåg nu att för mycket är just för mycket. Speciellt på blvd, det är inte så roligt att vara där längre. I och för sig var det en dödstrött vecka, om slutade med en dödströt och allergisk helg, men ändå. Jag kanske får ta och ta illbaka mtt gamla hangaround ett tag, Respekt. Eller helt enkelt hitta ett nytt, eller börja variera mig lite. Men en sak är säker, det kanske är så att det behövs en paus, för filmkvällar, middagar och jag vet inte vad. Men den behövs.

Aja, igår började det med ett besök hos Ingrid för att hämta mina skor, ner till havet bar det av, men det var så damn kallt att vi åkte hem till Joakim istället. Ett tag sedan man var där. När vi varit där ett tag köra jag hem Ingrid och plockade upp Hannes, för att köra in till stan för förkrök, cola för min del, och tjöt på Pc. Så god damn nice var det! Tack för det du!

Där satt vi tills Natta sa att nu var hon vid blvd, då gick vi dit. Dansade lite, satt lite till och sen försvan han iväg till sina vänner och vi fortsatte ett litet tag, innan båda blev så trötta att vi i princip somnade och drog hem. Visst, det var roligt en stund, men man kanske ska vara pigg när man går ut. Inte så fucking jävla trött som jag och Natta var.

Men nu ska jag kila till jobbet, och sen dansen och batteriet på datorn dör. Så jag får avsluta detta inlägg nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0