Finaly over..

Helt underbart måste jag säga, vi har nu avklarat det jobbiga. Redovisningen av projektarbetet, vilket gick bra skulle jag tro. Lite halvt oplanerat sådär men det får man överleva. Så nu börjar jag 12 och slutar 1 varje onsdag i princip. Helt uderbart!

Så mycket mer finns inte att säga, det var roligt att lyssna på de andras redovisningar med, eller ja.. dom som inte tog allt för lång tid på sig iaf, då blev det segt i slutet.. Men det blir det alltid när ovana talare ska prata för länge. Så är det bara, men man får göra det bästa av det. Typ ta ett rutat papper och fylla i varrannan ruta eller smörja in händerna eller så.

Aja, nu har jag inget vettigt att skriva.. Så här kommer dagens pucko ord...

Jessica, står framme och redovisar: "Om man investerar en krona i friskvård, så får man 7 kronor tillbaka på det, så då kan man få mycket pengar över till annat"
Jag: "Som godis!"

Tomine: "Hej då då tjejen!"
Jag: "Ja, du med!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0