Godmorgon

Nu tycker jag att det är lite elakt gjort av en viss person, att inte ta hänsyn till oss andra. Men vad ska man göra, hon förtjänar faktiskt det efter allt hon gått igenom, men ändå. Hon kan ändå inte göra så, det är ORÄTTVIST! För jag vill med, men tror ni jag får? Nej! Jag får sitta hemma i Sverige, okej, tänkte skriva kalla och gråa, men sedan tittade jag ut och insåg att det nog behövs en allergitablett även idag, för nite ser det kallt ut, och definitivt inte grått. Men det hör inte hit, jag vill också ligga vid poolen och steka, jag vill med shoppa massvis med billiga kläder, skinväskor och skor. Jävla mamma, hon bara lämnade oss idag och drog till Egypten. Det gillar vi inte, för jag vill med åka dit. Jessica? Det finns resor dit, ska vi dra? ;) Fast sedan finns det typ ingen alkohol, så det är ju lite dumt.

Men fördelen med att min mor drar är att jag har fått bilen till eget förfogande tills hon kommer hem, och hon tankade den igår, för jag sa att jag inte hade några pengar.. Wohooo, inga bussar, mer än till krogen, för min del på 1 vecka. Synd att hon inte åkte bort längre ;)

Sedan tänkte jag vara lite nördig och lägga in en look-of-today idag med, iaf för dagen. Kvällen kommer kanske senare :)
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0