Hej, jag heter Sara, jag är shopoholist!

Igen, trots att jag sa att jag inte skulle, för igår kom jag hem med min studentklänning. Den var ju faktiskt nödvändig att köpa, helt ärligt! Det var efter det jag tänkte att nu tar vi det lilla lugna, parar oss till resan, men icke sa nicke, jag fick gå runt i stan och vänta på Milla, och vad blev det då? Ett vitt långt linne, en blå tisha och ett par skor jag bara föll pladask för, I got to have em! Tänkte jag. Och här är dem!

image14



Sedan blev det espressohouse, och att åka till DA, där jag btw var 2 timmar innan dansen började, och då sov 1 och en halv av dessa i en soffa. Sedan dansade vi en halvtimma i princip, innan vi drog oss hemåt, och nu sitter jag här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0