Jag gillare

Att jag börjar 3 idag, men ett motherfucking matteprov. Eller jag tror jag börjar 3, kanske halv. Då blir det lite panik då jag tänkt städa innan med, så att pappa slipper få dampet. Some Dammsucking will do!

Sen att jag kommer hem från e.  lagom till att min syster går upp är smidigt gjort, så det blev lite frukost där innan jag gick och la mig igen. Men jag gillar INTE parkeringstider som man måste passa, speciellt inte när det är klockan 7 på morgonen! That shucks!

Nu sitter jag i alla fall här, pigg för ovanlighetens skull och myser med min baby. Ska väl ut och steka lite i den sista solen, eller dra på shorts och linne och gå en sväng. Mysigt i detta vädret iaf. Och så blir man bruuun!

Sen blire mattepluggning, städning, prov och dans. Just det ja, måste öva på salsan, och Zerre kommer bli lite arg när jag glömt i princip allting på fushinoen. lalala, det får vi leva med, efter några repetitioner sitter det igen, det jag varit med på iaf!

Aja, take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0