Klassfesten

Ja nu, sådär 2 dagar efteråt kände jag för att blogga om denna förvånansvärda händelse, märk att jag går i Sp3f, då förstår ni nog uttrycket förvånansvärt!

Vi hade klassfest, hemma hos Jessica, i Lödöse och trots detta kom på ett ungefär alla, några få var inte där av olika anledningar. Vi, jag, Mimmi, Hanna, Emma och Anna, bestämde oss för att "hjälpa" Jessica fixa ording innan resten av klassen kom. I denna mening menade vi ta över hennes rum med alla våra saker och sätta oss där och sminka oss. Snällt, jag vet. Men vad gör man inte?

Nä vi var klara med det var klockan sådär halv 6, så då var det lika bra att börja... Vi drack bål och dansade i några timmar och var lagom fina när resten av klassen kom. Men vi överlede, eller ja, alla utom Emma som gick och lade sig och snarkade. Resten av oss däremit lekte lekar, till min stora förtjusning. För är det någonting jag älskar så är det att leka, mogen som jag är.

Jag har aldrig avlöstes av ölspel som avlöstes av sanning som avlöstes av flera omgångar med sanning eller konferens. mer behövs inte sägas här! Men roligt var det, och självklart väldigt nyktert... ungefär så nyktert att jag somnade på en nål som jag stack mig på, men inte orkade ta bort ur sängen utan bara flyttade mig lite, innan jag hamnade med benet på den igen.

Förhoppningsvis kan kanske våran klass enas om någonting mer, anything acctually, så att vi kan få lite mer gemenskap innan sudenten, lite sent kanske.. fast ändå, bättre sent än aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0