Projekt

Idag satte jag köpstopp för mig själv, innan alla mina pengar försvunnit..

Det senaste har jag inhandlat fotbollsstrumpor, midjekjol/tubklänning, dragkedjeklänningar, sådär en miljard fikor, skor, en body, tonvis med alkohol, nagellack och ja antagligen en miljard andra klädesplagg som jag inte minns precis nu. Så efter den fina balletdräckten jag nu har köpt är det slut, för denna månaden. I alla fall för kläderna, jag lär ju fortsätta konsumera allt annat, men köper jag inte kläder så sparar jag ju lite pengar, hur jag nu ska lyckas att inte handla så fort jag ser någonting jag vill ha.

I'm no good at it at all!

Men men, nu sitter jag här, har redovisning i projektarbete imorgon bitti klockan 8, och jag har skrivit... öhm, en punkt. Lyckat Sara, väldigt lyckat! Men vad gör man inte, jag var ju tvungen att dansa, så då kunde jag ju inte börja tidigare! Helt ärligt, jag har inte haft tid. Eller velat ta mig tiden, jag tar det som det kommer.

Kul bara att jag hatar att redovisa, jag blir fetnervös och sägar bara fel hela tiden. Vilket är väldigt förvånande då jag verkligen ser fram emot att få uppträda på Storan, älskar att dansa på scener och bara släppa loss när det kommer till det, men att prata, det är inte min grej. Inte någonstans, jag pallar inte det. Jag får ju fan scenskräck! Helknas, men dansen har verkligen hjälpt mig genom detta, nu klarar jag ju av att stå där, förut kunde jag bryta ihop!

Så projektredovisning i Ahnelöv-tröja imån it is!

Och 7 gånger 2 danser på Storan den 28e it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0