Soleil

Här ligger jag, hemkommen för ett bra tag sedan, men inte pallat med att skriva ett inlägg förän nu. Vi hade bara en lektion idag, så jag var duktig nog att ta bilen och komma på den lektionen, som faktiskt gick fort, för att vara lektion. Och framför allt för att vara Affärsjuridik, brott är kul!

Men aja, sedan tog jag, Mimmi, Hanna och Jessica till sushi baren och alla utom Jessica, som inte vågade prova, åt sushi och myste. Alltid lika gott! Sedan körde jag hem Hanna och nu ligger jag här och framkallar fräknar. För det är ungefär det jag får av att sola, och röda kinder då. Så bra tål jag solen.

Men mysigt är det, även om det nog är tid för mig att efter typ 2 timmar bege mig inåt och vila min hud lite, om jag orkar med det. Även kaninen ser ut som han fått en överdos av sol och värme, nu har han sprungit och lagt sig i skuggan istället för att ligga på/under mig om vartannat. Jag förstår honom, han är svart och jag, som knappt har någonting på mig svettas. Men jag vill bli brun!

Det här är nog det bästa med att ha bärbar dator, man kan ha musiken på, vara inne på msn och blogga samtidigt som man ligger ute och får frisk luft och förhoppningsvis blir brun. Hej jag är en nörd!

Aja, får väl gå in och byta om för en löprunda och planera för ikväll, utgång som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0