Starten

Började fredagen med en kort skoldag, kom hem, körde mamma in till stan, åkte hem till Lisa en stund för att sedan köra henne till Linda. Sedan bar det hemmåt och  det blev en seg start på kvällen i väntan på att Camilla skulle sluta sitt arbete så att jag kunde åka till henne och Helena och sedan vidare till random Blvd.

Dit kom vi, och efter ett tag startade dansandet och även drickandet till viss del. Dansade på som vanligt innan det blev till att lämna packet och dra. Men dom klarade nog sig utan mig :) Och det var väl i stora drag min kväll, nu sitter jag här hos Milla igen. Viste inte vart jag skulle ta vägen innan Beccs kommer in till stan, och jag orkar inte åka hem faktiskt. Blir ju bara att åka hem och vänta. Snart ska hon jobba igen och jag får väl bege mig in till stan och hitta på någonting i väntan. Antagligen köpa massa onödiga kläder, som vanligt. Även om jag har köpstop!

Men nu måste jag faktiskt bege mig, fotboll med min bruud tonigt, sen får vi se vad det blir av. Antagligen hem och sova, för det har jag ju inte gjort så mycket.

image5


Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0