Tågvärdinna

Idag var jag och Jessica på gruppintervju för att bli sådanna som säljer på tågen, båda två gick vidare på en senare enskild intervju, som även den gick bra för båda. Även för våran nyfunne vän, som följde med oss på en fika, Elin gick det för sig. Så nu sitter vi och håller tummarna!

Var även och besökte min älskling på hennes praktik och sprang runt på NK och blev kär i skor, sedan är det kanske inte så lämpligt att bli kär i ett par Marc Jacobs ballerinor och ett par Pac gil skor med helball klack! Det är lite att överskrida ett konto, när man inte har några pengar kvar att spendera.

Sedan provade vi studentklänningar och även en sådan hittade jag som jag inte kunde köpa den heller, hej bad av mig.. Jag är på shopping humör, och kan inte köpa någonting alls, det är kass!

Efter allt detta blev det en hjärndöd dans där ingenting fungerade för mig, tog mig 1 ½ timme att komma igång, sedan var det ganska kört när det bara var 30 min kvar av sista lektionen.. Men det gick väl ändå, får ta och göra det bättre nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0