trött

Jag är trött på att vara tjej, på att vända allting ut och in och aldrig fatta någonting, trött på att tolka minsta sak och orkar inte med det längre. Jag är trött på att inte ha någon ämnesomsättning, inte kunna bygga muskler, trött på alla killsporter som vi tjejer inte kan utföra. Trött på att alltid bli satt i fack, och framförallt trött på allt jävla skitsnack.

Jag är trött på att analysera, jag är trött på att jeansen inte passar, jag är trött på att inga kläder sitter bra, jag är trött på smink, jag är trött på att killar är som snyggast på morgonen, jag är trött på naglar som går av, trött på att håret inte växer, trött på att raka benen, trött på att aldrig veta, övertolkandet, betygskraven, stresen, huvudvärken. Jag är trött på nästan allt.

Men framför allt är jag trött på velandet hit och dit, att aldrig förstå, att missuppfatta och helt och hållet ge upp. För det gör jag snart, jag ger upp allt. Tack och hej, det här räcker för mig!

Kommentarer
Postat av: emmelie : )

Hello :) har du lika mkt bikini-feber som jag? gå gärna in på min blogg och tyck till på bikinisarna jag lagt ut.
Ha en rolig valborg!

2008-04-29 @ 22:04:05
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0