Arkiv X

Det blev en städdag för mig, fortfarande ser mitt skrivbord ut som en stor röra. Men resten ser iaf okej ut. Vilket ändå är ganska positivt.

Sedan blev det bio, idag igen. Jag har fått abstinens, bara Batman kvar att se. Arkiv X blev det idag, den var väl okej att titta på och de lyckades verkligen få till det ibland men det ska vara avsnitt, det är gjort för att hålla så länge. Den var helt enkelt för lång, och sen fick man ändå inte veta allt. Det tycker jag är lite dåligt.

Men däremot var det sjukt att jag verkligen blev rädd av trailerna för Mirrors, hårstråna reste sig på mina armar. Men jag tror nog att det är en titta hemma film för mig om jag inte ska bli psykisk igen, som jag blev av Grudge och The Ring. Annars slår jag väl sönder alla speglar här hemma och vägrar titta i vattet eller någonting. Sådär som jag är.

Fast nu väntar jag på att bror min ska lägga över säsong 1 av Arkivet så att jag kan försvinna in i det så som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0