Narnia

Jag är kär i Narnia, punkt slut.

Var på bio idag med Ingrid och hennes lillebror, åt och fikade med. Mysigt!

Filmen vi såg på var som du antagligen märkt Narnia, och man känner verkligen igen saker från böckerna, trots att jag inte läst dem på 120 år. Funderar starkt på att leta rätt på dem och läsa om dem. Dom är ju seriöst bra! Och det var filmen med, trots att jag skrattade åt väldigt fel saker som vanligt. Och att jag lipade på slutet, jag gråter alltid när jag tittar på barnfilmer. Jag är nog dum i huvudet, men det var sorgligt.

Imorgon blir det bio igen, med Nathalie. Denna gången Arkiv X. Jag älskar arkiv x, och nu måste jag ladda ner alla säsonger bara för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0