Radion

Det är farligt att lyssna på den skiten, det kommer bara låtar som är fel. Hemskt fel, speciellt när dom har en tendens att spela No Air, och ett antal Rihanna låtar. Usch och fy, alla dessa låtar jag älskat. Nu kan ja inte ens lyssna på dem.

Men jaja, det är som det är och det går inte att göra så mycket åt det. Igår skulle blivit en nykter ligga i sängen och titta på heroes kväll. Men det blev inte riktigt så, jag fastnade i Saluhallen, sedan vidare hem till Noa och sen skulle det blivit någonting, tillsist bestämde vi att Trädgårn blir bäst. Men se där, det blev det inte alls. Harrys hamnade vi på, jag lovade Carro att jobba för henne klockan 9, så det blev ändå tidig hemgång. De andra förtsatte vidare, men Banan och jag satt kvar ett tag och sen åkte även vi hem. Kan man langa sällskap på bussen så ska man!

Idag har det varit jobb fram till nu, nu är det iordninggörande, firande av mamma och sen iväg till Respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0