Textilhögskolan

Nu har terminen startat och vi har haft första dagen på våran 2 veckor långa introduktion. Roligt faktiskt, att vandra genom hela Borås och hålla i ett snöre, att träffa väldigt många nya ansikten och att helt enkelt börja där.

Visserligen var det stressigt på morgonen, helt i onödan då jag kom dit i god tid och allt löste sig fint. Allt utom att jag och Joakim hamnade på två olika bussar och fick sitta ensama. Fast jag hade det rätt nice med min mp3!

Trots att det tar ett år att åka dit, så kanske jag orkar pendla. Annars ska jag leta rätt på en liten lägenhet, kanske att dela. Eller så köper jag mig en egen liten etta. Får se, letar iaf. Jag känner iaf för att göra någonting så jag slipper gå upp så tidigt, kan festa med folket i klassen och ja, inte vara så bunden till bussar och tåg. Och tider, mer tider än dans och hockey i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0