Brunögd.


Jag har bestämt mig för att göra lite förändringar, denna gång är det inte håret jag ska leka med, denna gång är det ögonen. Ja har ju haft blåa ögon hela mitt liv, så lite förändring kan vara på sin plats. Så nu skulle det sitta fint med bruna ögon ett tag. Det är ju så otroligt vackert med brunögda blondiner, dock har jag ju färgat hår för tillfället, men vad gör det?

Och nej, jag härmas inte. Jag tycker faktiskt det är så med, haha!


Känner du med för att byta ögonfärg? Kolla in www.fargadelinser.com och välj och vraka, speciellt om du är bloggare. Då lär du finna detta lika roligt som mig :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har också kört på bruna ett tag.. Nu vart jag sugen igen haha ;)

2008-12-18 @ 13:14:42
URL: http://prinssesnasglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0