En vanlig dag

Så nu hr jag börjat med utrensningen och iordninggörandet av min garderob, kläder ligger över hela sängen så jag kommer ha mycket att ta tag i när jag kommer hem ifrån trikåtekniken ikväll. Ska dit och göra rundsticksjaquard, och analysera lite bitar. Och förhoppningsvis få till någon julklapp eller en stor varm halsduk till mig själv. Det kan ju vara nice.

Vi får se helt enkelt vad jag känner för.


En fråga bara, ska jag våga färga mitt hår rött, inte rött som i knallrött utan mer så som Lohan har på bilden, definitivt inte mörkare i alla fall. Har ju lite åt det hållet nu, så bara att lägga i lite rödare/orangeare toner. Tror ni jag skulle passa i det?


Kommentarer
Postat av: s

wawawawaaa? ....

vrf kan ja inte bra gå ner ngra kilon? tyyyyyyyyyyyyp? höhöh...

2008-12-09 @ 17:36:47
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Anonym

är inte det där typ kopparblont :)

Det är iaf asfint :* tror du skulle passa i det.

2008-12-14 @ 21:00:41
URL: http://fannyrylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0