God.

Man finner ingenting i dessa klädhögar, nu är allt huller om buller, inte okej. Så efter skolan, plugganter med marknadsföringsgruppen, bion med pojken blir det dags att åka hem och analysera lite till. Haha, vad ska vara vart, vilket ska hänga, vilket ska ligga i vilken del av garderoben. Färg fördelning eller helt enkelt efter plaggtyp?

Många mysterier, men vi får vänta med dem tills vidare. Pappa ville åka tidigare idag, vilket gör att en nyduschad jag helt enkelt får bege mig ut i kylan med blött hår om jag inte skyndar mig att ockupera någon utav hårtorkarna!

Kommentarer
Postat av: Linn

Asså va det från nelly man fick bh:n? jag fick en hög kjol därifrån:) Kram Linn

2008-12-10 @ 13:51:13
URL: http://twinseen.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Nä, förra året. Men har hört att Cheap Monday har nästan exakt likadana!

2008-12-10 @ 21:52:20
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0