Hej och hå

Precis innan jag gick fick jag en utskällning av min mor, går jag ner ett gram till så vet hon inte vad hon gör. Fan ta henne, jag går ner hur mycket jag vill, jag orkar inte med att folk ska säga till mig hur jag ska vara. Jag har levt nio månader med att Elias tryckte ner mig och påpekade alla fel på mig. Räcker inte det med att jag blev sjuk pga det? Kan jag inte bara få göra som jag vill? Och kan inte folk förstå att det ligger mer bakom hur jag mår än vad som syns?

Hemma från julfesten, och till glädje mest för tidigare nämnd idiot skötte jag mig bra trots att jag knappt ser vad jag trycker på just nu för att jag är så kalas. Men roligt har jag haft det! Det är bra, och tur får Tony att jag inte svarar på onördiga sms om det inte är föt att jävlas. Och nu kanske jag ska sova, men frågan är om jag mår så bra imorgon då? Återstår att se, ni får mer bilder från kvällen imorgon.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mini

Inte bara jag som var på julfest igår ;)

2008-12-01 @ 13:14:40
URL: http://www.carolinelundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0