Natten går tunga fjät..

Nu är det Lucia, och jag har fortfarande inte inhandlat några som helst julklappar, roligt? Jag får helt enkelt se till att göra det på Måndag. Det ska nog gå, eller i Borås på onsdag. Vi får se helt enkelt vad jag känner för. Nu är det i alla fall så att jag ska dra iväg på lite Lussefika med jobbet, sedan blir det att arbeta för min del tills matchen börjar och sedan blir det en snabb visit hemma, då jag lär tala en del om matchen om jag hinner. Därefter ska jag leka med min saknade Johannes, ungefär sådär 120 år sedan vi sågs. Men så blir det lätt när man har fullt upp med annat, så som kärlek.

Jag tycker inte heller om att bli väckt bara för att någon träffat en viss person, hur mycket hade jag brytt mig om det ifall du inte sagt någonting? Ring för i helvete inte och väck någon för en sådan småsak, ska du säga det säg det på morgonen då.

Nu måste jag rusa, tjing!

Kommentarer
Postat av: nathalie

intressant blogg tycker jag:)

2008-12-13 @ 16:31:06
URL: http://scherzinger.blogg.se/
Postat av: nathalie

Visst är dem :D köp dem ;)

2008-12-13 @ 19:16:36
URL: http://scherzinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0