Nicklas är min idol.

Han är ju faktiskt det nu, nästan bäst av alla. Och det är väldigt tufft, speciellt när han har gjort sitt första mål och fick spela i förstakedjan, då är det riktig status på det. Och eftersom jag känner honom så är ju jag i alla fall minst lika ball, och måste berätta om det.

Ja så hade det kunnat låta om jag vore som en viss person vi diskuterade om idag. Vad jag brukar kalla dessa är inget snällt, men det är ju faktiskt vad de är och jag kan inte hjälpa att jag stör mig på dem. Och antagligen är jag väl till och från lika dålig som dem, men jag skulle faktiskt inte ligga med dem allihopa bara för att de är lirare. Det går inte!

Fast nu är det ju inte så att det riktigt var det här jag skulle skriva, ibland håller jag mig verkligen inte till vad jag ska få fram. Det jag skulle berätta om var ju faktiskt delvis lite om honom, att jag faktiskt är lite stolt över Nickie. Han har faktiskt vuxit under tiden i Borås, och nu är det dags för lillen att ta steget in i A-laget. Inte bara för målet, det glädjer bara. Men eftersom han håller klassen är det inte mer än rätt att han får spela där. Hur länge det nu blir för vi se, men ett tag skulle vara roligt att se!

Okej, lite hockeyhora är jag kanske, men jag är bara glad för hans skull :)
I övrigt var det en ganska underhållande match, som alltid när det är mycket mål, 6-1, och Honken var enorm idag, roligt att se det! Att Niklas Andersson gjorde sin 600 match idag kan kanske med nämnas när jag ändå håller på.


Annars fick jag uträttat en omklackning, ett köp av overknee-strumpor och ett flätat hårband. Jag vet, är efter, men man kan inte alltid klä sig i saker fören man känner att man trivs i det. Och för att kunna ha det ska man kanske ha lite längre hår, vilket jag har nu. Så det så!

Blev även en fika på espresso house, en stooor varm choklad, dock ej så jättevarm som hade kunnat behövas då jag och Nathalie höll på att frysa ihjäl oss. Kan det inte komma lite snö i alla fall?

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ett hett tips =P concealer är oftast lite för fett

2008-12-05 @ 11:39:40
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Citty

Svar: Vilken av dem? xD

2008-12-05 @ 13:23:37
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Moa

Nja, Det är typ as svårt att komma in på Espresso house :O dåligt :/ Haha, ja men du är ganska litem , så lär jag inte behöva en överdriven stor väska ;) å andra sidan om jag skall få plats med hela min garderob, lär jag behöva en rätt stor.... hmmmm...

2008-12-07 @ 00:15:26
URL: http://moa-jansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0