Önskelista.

Julen närmar sig med stormsteg, så snart blir det till att köpa julklappar och självklart önska sig en del. Jag har i år väldigt mycket hårde paket jag vill ha, fyrkantiga hårda. Massvis med böcker helt enkelt. Och ni kan ju roa er med mina fina motiveringar till varför med, så mycket har jag att göra att jag finular ut sådanna.

The Seductive Shoe av Jonathan Walford.
Jag är beroende av skor, så varför skulle inte en hel bok om skor vara det ultimata för min del?
Speciellt en med massvis av bilder och historik om skor.






Things a woman should know about shoes av Karen Homer.
Ännu en bok om skor, som förklarar hur ett par skor kan få en att ändra humör. Kanske överflödigt för mig att läsa om, då jag vet hur mycket bättre man mår när man har ett par skor man trivs med och helt enkelt älskar.





That extra half an inch av Victoria Beckham.
Bara det att hon är vacker och klär sig helt otroligt gör att i alla fall jag vill läsa hennes "hemliga tips", hur hon tänker kring stil och få reda på hur hon alltid kan lyckas!






Fashionista
av Martina Bonnier,
En sådan bok jag bara älskar att jag vill ha, mode, stil, chanel och jag vet inte allt. Ge mig den!



Influence av M-K och Ashley Olsen och The truth about diamonds av Nicole Richie,
Frågan är om någon som känner mig tror på att jag inte läst dessa böcker? Men nej, jag är efter som få när det kommer till att läsa, jag har inte orkat anstränga mig för att köpa dem än mindre låna dem på biblioteket. Så det är väl på tiden med tanke på mina stilikoner utöver Marilyn och Kate Moss.




Style A to Zoe, av Rachel Zoe.
Och motiveringen lyder som så att jag inte behöver säga mer än tidigare sagt om Nicole och Olsen.







Nu över till det som är lite roligare, annat än böcker.

Detta helgulliga set från By Caprice eller nattlinnet från HM eller helt enkelt någonting som liknar detta hade suttit perfekt på mig när jag inte orkar, har slappdagar eller vad som helst. Kanske ska sova? Jag har nämnligen gått och blivit kär i sådanna här översöta saker. Jag kan inte få nog av dem!
Någonting annat jag inte kan få nog av är underkläder i alla dess benämningar, framförallt saker i spets. Så det är ta mig fan ett säkert kort!



Och ja, jag vill ha en ny, grön, frölunda tröja som jag kan trycka Niklas på och en rangerströja med, som det framgår, Henkes tryck på. En gammal frölundatröja med Henkes tryck på kan nästan gå lika bra.




Jag är ingen smyckes människa, det är få smycken jag faller för, men detta armband med skoberlocker på skulle lätt kunna vara på min arm länge. Egentligen alla armband med berlocker på skulle sitta fint på mig, eller kedjor, eller de mesta armband så länge de inte ser nya ut, utan lite gamalt slitna som om de kommit från mormor!


Och självklart står Louboutin, sidenlakan, en hund, en bil och ja allt det där jag brukar tjata om kvar. Dock tror jag inte att det kommer att hända förän jag tar tag i saken med egna händer, men önskar jag mig det så gör jag!

Nu ska jag bara komma fram till vad jag ska köpa till folket, det blir ganska mycket svårare. Typ Patrik, vad vill du ha egentligen? Jag är sämst på sånthär...

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, jag skulle nog ungefär bara kunna kopiera indin önskelista in i min blogg typ :P ALLA DESSA FABOLOUS BOOKS !!!

2008-12-07 @ 00:12:29
URL: http://moa-jansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0