Sara - the movie

Jag snodde en liten lista från Malin, för jag har lite lite att göra. Just det, för jag har inte typ 120 saker jag borde göra som jag inte orkar?!

Anyway.

Öppna ditt musikprogram, sätt skiten på shuffle, tryck framåt en i taget och forma listan över vad som än råkar dyka upp.

Öppning: Sprung - Mariah Carey
Vaknar upp: Jag går och fiskar - Gyllene Tider
Första dagen i skolan: Umbrella - Mandy Moore
Förälskar sig: Kom igen Lena - Håkan
Slagsmål: Rock n roll star - Hardcore Superstar
Gör slut: Tainted Love - Pussycat dolls
Bal: La vaca - Dance mix (salsa)
Livet: When I grow up - Pussycat dolls
Nervsammanbrott: Take it from here - Justin
Åker bil: Some kind of Miracle - Kelly Clarkson
Tillbakablick: Piece of me - Britney
Bröllop: Son of a gun - Nirvana
Födsel av barn: Can't do without you - Cassie
Avgörande strid: Thundercrack - Bruce Springsteen
Dödsscen: Hateful - Hardcore Superstar
Begravningsscen: My atumn's done come - Lee Hazelwood, låter verkligen som en begravningslåt.
Eftertexterna: Lollipop - Mika

Kommentarer
Postat av: malin

kul att du hade roligt igår :)

visst är den listan rolig, I love it. Den brukar alltid bli helt sajkad, men idag blev den bra...

det ska stå 'efter' inte 'över', btw, jag skrev fel...xD

2008-12-01 @ 14:42:54
URL: http://cordykaye.blogspot.com
Postat av: circus em

precis. jag har alltid fastnat för dem som är tysta och blyga, för att man utvecklas som personer tillsammans.

2008-12-01 @ 16:15:34
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0