Still here.

Nu är det inte längre jag som lider utav brutal huvudvärk, nu är det han som ligger avtuppad i sin säng. Jag kände dock att om jag ska kunna somna senare idag var det dags att resa sig ur sängen lite, trotts trötthet.

Igår blev det Indiana Jones, ingen speciellt höjdare alls om jag ska vara ärlig. Men det får man leva med. Sen somnade jag rätt så brutalt. Vi vaknade runt 11 idag, åt frukost samtidigt som vi tittade på Batman, som den däremot var en hit! Lite pinsamt att erkänna att ja ginte sett den innan, men vad ska man göra? Alla andra hade sett den, så vem ville gå och se den med mig då?

Och ja, Heath Ledger är verkligen helt kunglig som Jokern. Det måste vara sjukligt svårt att spela den rollen han gör, och att göra den så bra är otroligt. Tragiskt att man får leva med att se gamla filmer med honom, för att njuta av hans skådespeleri. Men vad ska man säga, alla kan inte ta berömmelse, om han nu tog livet av sig med mening vill säga.

Inte så mycket mer för mig att säga, än att det snart är dags för mig att bege mig hemåt, så jag kan få i mig mina järntabletter och P-piller. Och framförallt få ordning på mitt rum, har ju fortfarande inte meckat färdigt med kläderna. Fast det får jag nog ta imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Njaee. Haha. Dock kan man köra med laktosfri mjölk. Så blir det inte samma effekt. Men jag bara tog någon mjölk som stod i kylen, tänkte inte på det xD

2008-12-11 @ 20:36:32
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: s

hmm, joo det tror jag..



haha.. asså jag har inte sett batman... pinsamt.. jag är typ den sista som ej sett den än.. hahaha!!



det e många filmer som jag inte sett som typ alla sett haha.. det blir jämt så för jag typ inte går på bio så ofta som alla andra.. och har inte tid med att ladda ner, eller ens vet hur man laddar ner.. hahaha..!



den där klädhögen är inget att leka med.. haha, jag hade bett mamma fixa den om den tillhörde mig. hohoho! :P



kramar

2008-12-11 @ 21:59:46
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej. :D Ska bli!!

2008-12-12 @ 11:25:05
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej. :D Ska bli!!

2008-12-12 @ 11:26:06
URL: http://carolinesundstrom.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Haha vad söt du är :)



vi får se, jag får såna konstiga ryck ibland. Förut fick jag för mig att bli ljushårig från svart och efter en månad var det svart igen :P

2008-12-12 @ 12:21:33
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0