Original Sin

Jag skojar inte, den här filmen är någonting verkligen bra, har äntligen fått sett klart den. Och jag har gråtit kan jag lova, så sjukt bra helt enkelt. Och jag tycker egentligen inte om kärleksfilmer om det inte är komedier, men den här gillade jag starkt. Den borde nog ses några gånger, men om den är såhär bra första gången så kan den ju inte vara värdelös.

Mycket av filmen kan beskrivas med ett citat ur den...

No this is not a love story, but it is a story about love.
About those who give in into it, and the price they pay.
And those who run away from it, because they are afraid,
or because they do not believe they're worthy of it.
She ran away. He gave in.

Fast nu är det läggdax, kanske ska orka mig upp och säga hejdå imorgon, för sedan flyttar jag ner en våning. Städar hela mitt rum, fixar med garderoben och är fri, utöver arbetet, fram till på måndag :) Gottgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0