Rea

Jag är i vanliga fall bra på det dä rmed att fynda, jeans för 50 kr, klänningar för 80. Okej inte så överdrivet mycket sämre var jag väl inte idag kanske. Men det satt hårt denna gången.

Men hem kom jag med en svart tubklänning från MQ, En rosaröd tight tubklänning, en svart tubtop/kjol och en röd tight kjol som jag har i svart. Detta trots att jag skulle köpa tröjor/linnen/bodys. Som alltid, jag köper bara kjolar och klänningar, så dålig är jag. Men men, jag får väl försöka mig på att kanske hitta det någon annan stans, eller helt enkelt gå igenom de andra ginorna/HMarna och se vad för fynd man kan göra där när det kommer till överdelar. Och en ny vippkjol i vitt vill jag ha, vart? Och är det värt att köpa AA bodys?

Sedan bar det av till jobbet, där jag roade mig fram till 11 för att sedan dra mig hemåt och hamna här. Meckade lite med raggningen av folk till Summerclub på lördag och sedan ska jag nog sova nu. För imorgon är det tidig uppgång, Marstrand nästa! Leta efter mitt hjärta där bland båtarna, läs Henrik Lundqvist. Och sedan tillbaka till jobbet och sedan antingen hem eller till han den där. Får se, som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0