Respekt

Nu när jag till och med sagt till att jag inte skulle jobba, då jobbar jag ändå. För Natta skulle åka hem, och jag pallade inte trycket att göra annat än stanna kvar. satt mest, tjötade lite, dansade och skulle jobba lite. Sprang runt och hälsade på folk och vid halv 3 blev det hemgång, körde hem Mike och sedan hamnade jag trots allt hos Elias.

Mot alla odds så att säga, jag var nåra att vända sådär 25 gånger. Nära att bara köra förbi och åka hem, men så blev det inte. Jag sov och sedan gick jag upp och fick inte ens ett hejdå när jag gick, snällt! Åkte hem, matade kaninerna och sedan bar det av till arbetet och nu hamnade jag här. Får se till att städa lite då resten kommer hem imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0