Textilhögskolan

Lyckan är total när jag går in på Studera.nu och får se mitt antagnlnigsbesked och att jag kommit in på Textilekonomlinjen, så till hösen blir det pendling efter pendling. Fram och tillbaka, för att plugga, sova, dansa och titta på hockey. Oh my, det kommer bli tufft. Om jag inte flyttar dit, fast då måste jag ändå åka till Göteborg varje dag.

Jobbigt läge, men jag kom in :)

Ikväll ska det bli Socitetshuset, om jag hinner för nu fick jag reda på att jag ska hämta flyers klockan halv 7. Så då blir det lite tight, men jag ska ju parta imån så det löser sig. Men jag vill med, får bara se om jag hinner...

Nu ska jag rensa garderoben och städa sen får vi se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0