Ullared

Idag fick Rebecka med mig till Ullared, 3 gången gillt för mig. Så jag, hennes mor, syster och pojkvän satte oss i bilen och åkte iväg. Väl där blev jag kär på direkten, fast första ögonkastet var det inte, jag har nog gått och pillat på skorna i ett halvår. Aldrig riktigt vågat köpa. Men nu står dom på mitt golv och är fina.

Utöver skorna blev det ett linne och tusentals småsaker, som alltid. Men det behövdes för att stilla shopping fabriken. Ett tag, nu vill jag köpa mer, som alltid. Jag tror bestämt att terapi är på g. Seriöst talat, jag känner mig som hon i boken jag läser, En shopaholicsbekännelser.

Men ja, med nya stayups, nya naglack, nya skor, nytt linne, nya tofsar och spännin, ny eyeliner, lösögonfrasar, ansiktsmask, fotfil och ja säkerligen massa mer jag inte kommer på, får jag väl vara nöjd. Och snart kommer min kjol. Det enda jag behöver nu är en maskeraddräkt, men Nella hittade en perfekt till mig, så den ska jag köpa imån.

Sen ska jag inte handla mer på denna veckan. Ett steg i taget.


Här är iaf skorna nästan, bara att mina är vita och har miljoner prickar i olika färger på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0