Då börjar vi igen

Jag bloggade senast på riktigt när jag var riktigt arg tror jag, eller var det gången efter? Aja, inte så big deal. Vill inte fokusera på det, inte nu när han åkt igen. Men aja, det där ska inte tas för mer än det är och det är ingenting. Ingenting mer än vad det alltid har varit. Om man nu kan säga så.

Isabel, tysken, Sex and the City.

Vi börjar här, Elin har haft en tysk på besök som hon träffade förra året när hon var i frankrike. Så nu har hon varit här, vi hr firat midsommar med henne, haft svenskmiddag och jag vet inte allt, men engelskan har satts på prövning. Iband lyckat, ibland har jag pratat utan att förstå själv. Vi var även på bio, och såg Sex and the City vilket har lett till att jag nu vill se hela serien och funderar på att köpa "skoboxen" med hela serien i. För så bra som filmen var kan det inte bli helt enkelt, längesedan jag skrattade så mycket, och grät helt plötsligt och oohade över kläder och garderober och skor och jag vet allt. Den är lätt värd att se!

Nu ska jag iaf iväg in till stan, Johan hörde av sig och ville att jag skulle komma till Respekt vid 11. Så då får jag göra det! Lite Summerclub är ju inte fel, sedan ska jag möta Nella vid 1 och vi ska fika lite och snacka skit om allt och alla. Sedan måste jag köpa på mig en skyddskräm för håret och ett fransmanikyrset, kanske hms för jag pallar inte med de dyra som jag ändå bara hinner använda hälften av.

Aja, plattångsdax och påklädning. See ya!

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du köper den blir det 6&THE CITY MARATHON!

2008-06-29 @ 16:02:30
Postat av: Sara

Lätt! Fast jag tror min bror tankar den istället ;)

2008-06-29 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0