Headache

Ibland förstår jag inte mig på mig själv, med sprängande huvudvärk, ont i knäna, yrsel och jag vet inte allt. Då trycker jag i mig värktabletter och ger mig ut och springer. Det enda som blir bättre av det är att knäna inte känns längre, huvudet verkar inte riktigt hänga med i värktablettens viljor. Det känns som om det nu är dax för mig att koppla av, bara ligga och göra inget, sova, sola och titta på tv.

Tyvärr håller det lika bra som alltid, i två sekunder. Sedan måste jag ha någonting att göra. Och det är kasst! För det hade kunnat vara ganska så behjälpligt att få vila lite. Får väl langa någon som bara vill ligga still med mig, eller helt enkelt försöka få till en lathet.

Som igår, då skulle jag jobba och sen hem och sova. Det blev en Elin och Johanna runda på stan, köpte lite välbehövande saker så som en klänning och lite annat som jag ansåg mig behöva. Som jag faktiskt behövde och menar det!

Efteråt begav det sig till Vanilj och en vegetarisk tacosallad. Gottgott! Därefter hem, nörda lite och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0