Hemma igen

Det startade med drinkar och cider. Slutade med ett telefonsamtal om att "du har min plånbok". Och däremellan var det skitsnack, flirtande, diskussioner, dans och självklart drickande. För vår, min, Mimmis och Jessicas, del blev det Pc och Bryggeriet. Och visst var det kul, men Mimmi var tvungen att packa och jag var dum någ att få för mig att jag var trött och även jag tvungen att dra mig hemåt. Som alltid, jag är så dålig av mig. Måste verkligen lära mig festa på allvar, trots att det är skönt att kunna dansa även nykter.

Och Hannes, hur kan vi lyckas tajma så bra som vi gör? Att ni går dit, precis när vi gått därifrån och satt oss på bussen? Heja! Det får bli bättring på den fronten :)


Jobb imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0