Ibland vet jag inte vad jag gör

Allting snurrar runt, och jag vet inte bak och fram. KAn inte alt vara helt förståeligt? Jag tänker för mycket, det är verkligen inte bra. Inte någonstans, men jag får leva med att jag är sådan. Men jag vill inte skriva ett inläg gom ingenting, sitta här och bara orda så att ingen förstår. Jag har redan diskuterat det med några, det får räcka. Men jag vill inte känna, ingenting vill jag. Och jag vill inte veta, och jag vill inte någonting. Men allting är som jag inte vill. Men det får klara upp sig snart, det gör det alltid.

Idag har jag sprungit, städat, hittat mina inlines och åkt, cyklat hela vägen till Ingrid, varit med henne och vandrat runt, ätit godis. Sedan cyklade jag hem och har väl inte gjort så mycket mer, plockat lite. Nu är det sleeping beautie, för Ingrid kommer väl någon gång imorgon.

Får se, får se.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0