Sex and the city

Med ett himla telia som kopplar bort vårat internet, och en bror som sänger sig över datorn de få minuter det kommer tillbaka så är det svårt att få till ett bra inlägg här. Men jag har iaf varit och tittat på sex and the city, och den var totally amazing. Köpt mig en topp att ha under klänningar med för mycket urringning och under mina genomskinliga kläder så jag inte flashar boobsen. Och självklart har jag köpt ett par chinos nu med :)

Men nu är det bäst att jag låter detta bli publicerat innan jag slängs ut igen. Och så tycker jag att vi kan få tillbaka internet så jag kan beställa kläder igen (a) Nä men så jag slipper allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0