Fredag

Helt sjukt, igår på Salsan vet jag inte vad som hände, blev helt yr och trodde jag skulle svimma, men det gick över lite och jag fortsatte med Zerjons. Därefter blev det snurrigt igen och stressande för att hinna till andra perioden.
Resultatet blev faktiskt som jag ville, för då kan jag gå på kvartsfinalerna för de är på rätt dagar ;) I Borgen til och med!

Hela dagen idag har jag vart helt snurrig, funderar om det är något seriöst fel på mig, men hoppas på att det går över snart! Affärsjuridiksprov, tror det gick bra iaf :)

Ikväll ser jag fram emot utgång, hoppas verkligen det blir någonting. Fuderar även på att sno bilen och åka bort till Meddo och sooooola! Menmen, nu vill far min att jag ska hjälpa honom med någonting. Så får väl göra det då.

See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0