How stupid could I be?

Ja, för all del räcker bara rubriken. Mer än så krävs inte att säga, jag är ganska pucko ibland. Vet att jag inte ska göra saker, men se så gör jag det ändå. Då går det som det går och jag får skylla mig själv!


Aja, dagen började ganska random, gick upp, åt frukost och gick ut och sprang. Jag har, trotts att jag aldrig är riktigt frisk, fått det som en vana att springa varje dag jag inte tränar. Vilket är nice, kanske ska börja göra det varje dag innan jag går till skolan numera, när det blir mindre snö och lite mer varmt.

Aja, sedan ringer jag och väcker Becca, som var i Karlstad och såg på matchen jag själv satt hemma och såg. Men dom hade roligare än vad jag hade efter matchen iaf, jag ville hitta på någonting. Alla andra ville inte det. That sucks! Men men.. Vidare till dagen, vi bestämde oss för att ta oss in til lstan, gick runt, köpte mig ett par vårskor, öhm.. ja? dom kan ju behövas någon gång när det blir vår iaf. Aja, jag behövde ett par som inte hade jättehög klack, så jag köpte ett par med väldigt låg. Sedan blev det frölken Ohlsson och fika. Och därefter hem, lite nördande och sedan iväg på en sponatnious promenad/filmkväll hos henne. Filmen var iaf rolig, vad det nu var för film vi såg.

Sedan åkte jag hem i snöyran, hämtade bror min och Alex, körde hem dom och mig. Och ja, nu sitter jag här..

Funny life ;)

Sov gott nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0