Random weekend

Ja det börjar dra ihop sig snart, ska cykla till Skrabbe för att kunna komma hem inatt. Sminket är halvfärdigt och jag ligger på golvet i mysbyxor och skriver. Pallar inte göra mig iordning, fast det är på tiden nu. Men det är jobbigt, vet inte riktigt hur jag ska ha håret ännu, och vad för sminkning jag ska ha. Tur är väl att jag bestämde mig för min vita klänning iaf, så att jag kan smink mig hur jag känner för. Ibland är det extremt jobbigt att vaara tjej, varför inte bara gå ut utan smink? Funderat på att göra det flera gånger, men jag gör aldrig det. Värt att testa faktiskt.

Well well, blir en start på Keybar, hämta mitt vip-kort och sen bär det av till BLVD med Natta. Ganska random då. Parkan hade varit nice, nu när det är Queer och allt.. Men jag tar det nästa månad ;) That is a promise!

Imorgon blir det upp runt 10 för att jobba klockan 11, har fjäskat till mig bilen, så jag slipper åka buss, damn good! Sedan jobbar jag till 5, fast jag vill ut imorgon med, får väl se om det är någon som ska det!

Nu är det fortsatt sminkning, och iordninggörande. Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0