VM

Idag hade jag noll koll på vad jag skulle göra fram till vid ungefär fem, då ringde Ingerd och sa att det fanns biljetter till invigningen av konståkningen, och eftersom mina dansklasser var inställda pga att lärarna skulle dansa där, detta ville jag verkligen se, så jag tog min syster med mig i min fars bil och raceade in för att hinna dit till klockan sex.

Väl där var det invigning, som faktiskt var väldigt bra. Speciellt Twisted tycker jag då, som älskar dans, men även det andra. Efter det var det pause, och jag sprang in i Jessica och när vi skulle sätta oss och se lite på paråkarnas kortprogram hittade jag Terese och vi satte oss där. Vissa utav paren var betydligt mer imponerande än andra!


Sedan var det hemfärd när parkeringstiden tog slut, och då fick man klara av att lyssna på en förlustmatch i Karlstad ännu en gång! Hej då slutspel blir det väl ungefär, fast vi kan ju lyckas vinna på torsdag och då är det bara lördagsmatchen i Karlstad kvar. Får väl se hur det går.

Anso var glad iaf, det vet jag, för Timrå krossade Modo och gick därmed vidare, för att förhoppningsvis bli slagna av oss i Semin ;)

Aja, sova dax. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0