Dance

Nu ligger jag i sängen, tittar väl sådär på Dirty dancing, hämtade precis mamma och pappa från 50 års festen, därav pausen. Idag har verkligen varit en dansdag, jobbade iåf på dagen, men sedan bar det av till dansen, lite MTV. Sedan hem, plocka upp Elin på vägen, sätta på musik på altanen, grilla marsmallows och dansa!

När solen väl gått ner, då var det dax att bege sig inåt, sätta på Step up, totaly amazing film, helt ärligt. En film som bara måste ses, jag bara älskar den, och honom ;) Helt seriös, han är vrålhet, men kanske är det mest för att han dansar, vem vet?

Aja, därfter blev det lite hemkörning av Elin, dans i bilen as usual. Och sedan hem och sätta på Dirty dancing. Och der är väl i princip allt som händer.

Btw. fick jag köpt en grå hoodie idag, fiiiiinaly! Och så kommer pappa hem med en lika dan till mig, så nu har jag två, om inte ines tar den andra, för den är faktiskt i storlek 38 lala, så för stor.

Men nu ska jag fortsätta titta film, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0