Det är inte lätt när det är svårt

Det är in i helvete svårt ibland, speciellt salsan. Den är helt galet svår, men det får lösa sig imorgon. Jag kan ju stegen, men jag tänker för mycket och då tappar jag bort mig. Så är det med alla danser i princip. Jag måste sluta tänka och dansa på känslan, för jag ska kunna alla steg nu. Kanske räkna lite ibland, men inte tänka så mycket som jag gör. Då gör jag det verkligen svårt för mig.

Och tänkte gjorde jag lite för mycket idag, men sen läppte jag det efter sisådär en timma, och se där, då gick det och jag kunde till och med ta i! Brabrabra :) Eller ja, bra var det väl inte, men bättre än innan. Och det duger för tillfället.

Efter dansen bar det av hem till Ingrid, och promenad och godis. Revbensspjäll och potatissallad, HAHA jag är tjock!

Sen hem och planera klädsel och packa inför imån, whooo nervöst!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0