en kvart

Ja det var väl ungefär den lektionstiden vi hade idag, ändå var jag i skolan i en timma, baaajs. Värt att banga? JA! Men det gjorde jag inte ändå, men men.

Det blev inlämning av ansökninbrev till Monsoon, köpa hårfärg med Mimmi och letande efter löshår. Hittade ett som passade perfekt, men priset var lite mycket för mig just denna dag. Men men, ska kolla på Backaplan imån, annars åker jag in och köper det! Jag ska ha lånt hår nu tänkte jag :)

Lyckat att stå inne på hemköp, vingla till och att det blir svart? Men jag lyckades inte svimma iaf, och det är en prestation. Och nu har jag ätit två mackor med, så nu är jag på topp. Får väl fördriva tiden med någonting fram till att jag ska åka bort till Ingrid vid 3 sådär. Vad?

Leta efter Ines plopp och äta upp och bli tjock! Ja tack! Nä men seriöst, kanske ringa till Kriss och prata med dem, eller göra någonting helt onödigt som att faktiskt sätta på TVn, eller se om solen kommer tillbaka. Aja, later!

Btw. Min mamma är bäst ibland, vissa saker hon säger är bara så klockrena, jag tycker nog att jag ska följa hennes råd, det hade vart någonting det. För han är ju klockren killen så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0