För jag har tagit studenten..

Helt underbart var det! Och jag skojar inte när jag säger att det nog var en utav de bästa dagarna i hela mitt liv, firandet med klassen var kanske lite halvlyckat, men resten. Skrik och sång! Mera skrik, champagne så det räcker. Och en utspringning som gav en en kick värre än något annat, ren och skär lycka!

Sedan bar det iväg på megaflaket, mer att dricka, mera sång, dans och en miljard kort som antagligen kommer att komma upp lite senare. Runt några varv i stan, firanden och runtspringanden. Skålanden så det räckte och blev över! Därefter hemfärd, vänner, mat, presenter, blommor, champagne och vin. Iordninggörande inför kvällen, diskussioner om allt möjligt, så mycket att jag kom på att jag skulle åka, lagom till att vi skulle träffas. Så då blev det telefonsamtal om att alla kunde bege sig, för jag kommer när jag kommer.

Vi skulle firat på Harry's, men jag, Anna, Hanna, Mimmi och Emma valde att bege oss till Pc för att förfesta istället, hej halva priset mot Harry's! Efter ett tag där, då blev det Parkan, dans, dans, dans... Sönderarmbågad av fulla icke studenter! Men det gör inte så mycket, det är så det är. Och man får leva med det, domvill väl med vara lite lyckliga!

Och sedan tog kvällen slut, och jag mådde finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0