Galet lack

Jag skojar inte, jag får flipp, speciellt på mig själv. Vad tror jag egentligen? Att det kommer ordna sig? Det är bara att acceptera, jag har satt mig i situationen och får klara mig ur den. Värre hade det väl varit om jag inte kan göra det. Och jag får sluta med mitt kassa självförtroende, varför kunde jag tro på mig så mycket förut men inte för 5 sekunder nu? Då hade allt varit lättare!

Kvällen var amazing, KulturAtom var vi på jag, Beccs och Elin. Dansade lite, men framförallt så tittade vi på dans. Jag älskar det, battles, street, break och house. Lite popping och han den där slowmotion jax eller vad han heter. Jag gillare, riktigt soft var det!

Sedan blev det rush hour till vagnen och inte så mycket mer än hemgång och sova ;)

Träffa Anzo imån, får se vart det bär av. Hoppas det blir kul, eller det lär det bli :) Det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0