Hemgång

Jag hamnade i min egen säng i natt, inte för oväntat faktiskt. Jag viste att det skulle bli så, magkänsla you know. Och vad den säger mig mer ska vi inte tala om, föutom att jag har ruggig mensvärk som kan spela in lite. Då blir inte tolkningarna så rätt som annars, och här vänder den dag för dag.

Men jag vet att det är korkat av mig, jag har precis gjort det jag sa till mig själv och alla andra att jag inte skulle göra. Tyvärr kan jag inte styra, så jag vet inte vad jag ska göra faktiskt. Jag kan ju inte bara gå, en sådan människa är jag inte, ska det gås ska det gås igenom inte ifrån. Viss att jag kan stänga in mig i mig själv, inte tala om det och allt det där, men jag lämnar det inte bara i sticket. Det stannar tills det är över, och det var det. Trodde i alla fall jag, men inte tillräckligt. Och helt ärligt vet jag inte om jag vill släppa det. Men det tar vi inte idag, det tar vi någon annan dag. När jag inte har mens kanske, för då blir inte allt alltid som man tänkt sig. För alla vet hur tjejer är!

Men nu blir det väl step up igen, eller kanske 2an eller bara att sova så jag orkar med salsan imån!

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0