Ibland blir det inte som man tänkt sig

Kvällen brev som sådan att vi först sprang in på Bryggeriet i typ 10 minuter, sen blev det dit vi skulle. Och vad som hände med Blvd ikväll vet jag inte, sen när är det 90 % killar där? Sen när kommer jag och bartendern fram till att vi har dansat ihop? Sen när är folk så snygga? Sen när lägger jag märke till sådant?

Men roligt hade vi faktiskt, trots min runda på 30 minuter mitt i natten för att ge förslag på vilka skor som skulle köpas till en kusin, och trots att efter några sms står jag utanför bryggeriet och tittar in på matchen genom fönstret. Som btw inte gick heeeeeelt och hållet som jag ville, en Henke med ont i knäna är inget bra asså, och det lät som han spelade dåligt. Inte bra, inte bra. Då blir det inget mera VM, och det är kasst! Och att översta våningen inte var öppen gillade vi inte, men de spelade ju lite mer varierad musik på nedervåningen iaf.

Sen undrar jag vad problemet i folks huvuden är, den dagen man nästan glömmer av att sminka sig, den dagen ska alla berätta för en att man är snygg osv. okej, jag är snygg med yttert lite smink, men inte när jag försöker? Tack så mycket! ;)

Att killen satte sig bredvid mig på bussen och började läsa ur min tidning för att sedan helt ta över den, läsa de fina sms hälsningarna och berätta om filmerna och läsa vad som var på TV. Det är alltid någonting det, shit vad jag skrattade! Det var kul!

Aja, bedtime för mig, int eför att jag är trött nu men jag blir väl. Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0