Ingen mera matte

Och jag älskar det! Nu kan jag förtränga allt vad derivata och logaritmer heter! Forever, eller ja, iaf tills jag måste läsa matte igen. Men det ska vi inte tänka på nu, jag löste iaf sista uppgiften, så skönt att ha det gjort. Sen vet jag int eom det var rätt, men jag tyckte det var ett fint svar på typ 5 sidor. haha, fint målat med! Jag är kung på att måla i mina matte uträkningar. Fast sen att jag failade totalt på alla andra tal har inte med saken att göra. Jag löste en soluppgift! =) Stolt!

Sen att jag går på vagnen i morse, helt trött och ställer mig bredvid Jolle är ju lite sådär, speciellt när han faktiskt ser bra ut denna gången, oh elakt av mig, men sant! Han har sina dagar!

Och jag gillar inte att jag inte har filosofi längre, för då har jag Internationella relationer på måndag 10.00-11.30, sen har jag Friskvård 15.00-16.10. Rooolig måndag! Fast om det blir som jag vill, så är bilen lagad och det blir Borran för oss då! Men ofta att jag får som jag vill :/

Nää, nu ska jag ut och bli lite brun och ladda inför ikväll, dansdansdans. Och denna gången med dansare! Fett nice, KulturAtom =) Synd bara att det bara går bussar till Angered idag!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0