Jag skojar inte när jag säger underbart!

Jag hade väl min sisådär sista lektion idag, och där var det bara få betyget. Imorgon är det som alltid frivillig närvaro på projektarbetstiden, och jag kan väl lika gärna gå dit, för jag måste ändå till skolan för att ta bort ett betyg. Friskvården skulle jag tro, för att det sänker mig lite, och jag måste ha så mycket det går nu då. Så inga mer lektioner, balen på fredag, studenten på tisdag, och kanske fira en gång till på onsdag, kan det bli bättre?

Sedan at tjag och Nathalie fick MVG på våran rölundabok gör inte saken sämre, riktigt underbart roligt har det varit att skriva den, visserligen lite jobbigt till och från, men ändå överlag det bästa tema man kunnat välja. Så det kanske inte är så konstigt att vi fått MVG då!

Har meckat det sista inför balen nu, väska och smycken köpta idag, och löshåret börjar bli som jag vill iaf nästan. Så det kommer bli bra hoppas jag.


HAHA, spran in i Nina med gänget idag med, alltid detta spring in i henne så fort det kommer till mat! Lite roligt är det faktiskt. Och jag saknar dansen!


Mat, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0