Mascaradrog

Är det någonting jag är, så är det en mascaraöverkonsument, jag förstår inte hur jag tidigare hade råd med Diorshower och YSL mascaror, jag använder ju tvåhundrafemtio lager om dagen. Tackar gudarna för L'oreal eller vad jag nu har för någon, den kostar i alla fall inte så mycket. Och den får ögonfransarna att faktiskt bli rätt okej UTAN att vara extremfyllda med mascara. Om inte bara jag och min plånbok är glad över det, så är nog mina ögonfransar det.

Jag tror att det är dax för mig att göra den omtalade ögonfransförlängningen snart, men jag ska ju köpa löshår idag så då blir det lite svårt att ha råd med båda innan balen. Men men, det är lättare att klicka på några extra lager mascara, märk några extra, utöver de 5 jag redan har.

Aja, nu ska jag på intervju på Kriss, springa runt lite i Allum, köpa hår och sedan hem och träna. Förhoppningsvis.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0